piątek, 4 kwietnia 2014

Basic kosmetyczny

Autor: Xxx o 05:28


To mój pierwszy prawdziwy post ;D
Chciałabym wam w nim napisać, o kilku  ważnych rzeczach, jaki mogą być wam potrzebne w wykonywaniu maseczek itp. To będzie taki zestaw BASIC xd. Jeżeli będziecie miały te rzeczy, to dbanie o siebie będzie łatwiejsze ;)
Pierwsza rzecz:
~Opaska~
Zdjęcie
Nie jest to zwykła opaska. Jest wykonana z miękkiego materiału. Ma rzep, dzięki czemu możemy ją dobrze zapiąć. Używamy ją gdy robimy sobie maseczkę lub coś innego na twarz. Zapinamy ją tak by odgarniała nam wszystkie włosy.

Druga rzecz:
~Ręczniczek~

 Potrzebny nam będzie jakiś miękki ręczniczek, do wycierania twarzy. Dobrze by było, gdyby był on tak na stałe, czyli że używacie go tylko do twarzy.

Trzecia rzecz:
~Krem~

Chodzi o zwykły krem nawilżający. Ja polecam NIVEAsoft. Po maseczce taki krem może się przydać na złagodzenie.

Czwarta rzecz:
~Balsam do ust~

Nie chodzi mi o pomadkę, tylko o balsam. Taki najbardziej tłusty, bo dobrze nawilży. Polecam taki firmy ZIAJA, lub NIVEA.

Piąta rzecz:
~Naturalna gąbka~


To akurat nie jest konieczne. Ale jeżeli jedziecie do Grecji, lub podobnych krajów, to kupcie sobie taką. Są wyławiane z morza i mają wiele substancji leczących i wspomagających skórę. Taką gąbką możecie umyć np. twarz.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mam nadzieję, że wam pomogłam. ;3
Następny post, będzie o maseczkach,  peelingach itp.
;****

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

Bardzo się cieszę że tu trafiłam,
jestem nastolatką, która uwielbia takie blogi
Zaobserwowałam, w wolnych chwilach zapraszam do siebie
http://julialukaszek.blogspot.com/

Prześlij komentarz

 

Życie nastolatek Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review