sobota, 5 kwietnia 2014

Hej :D

Autor: Unknown o 08:31
                                       hej kochani
 Dzisiaj chciałabym się wam przedstawić. Może trochę późno, ale lepiej niż wcale :) Będę pisała w dziale moda i TV. Mam nadzieję, że nie będę was nudziła. No i....
                                        coś o mnie
 Jestem Monika, ale mówcie mi Mija-bo pod takim nickiem prowadzę bloga, itp. Mam 11 lat i 161cm wzrostu. Moje oczy są koloru bursztynu, włosy są długie, mocno kręcone oraz kasztanowe. Moją pasją jest projektowanie mody, gra w siatkówkę i pisanie bloga. W wolnych chwilach czytam,czytam,czytam i uczę się. xD Bardzo lubię uczyć się języka francuskiego. Angielskiego też, lecz trochę mniej.
                                       no i pożegnanie ♥    
 Zachęcam was do czytania tego bloga, dołączania się do obserwatorów oraz pisania komentarzy.  :)













Pa,pa
Mija

1 komentarze:

ANRU.pl pisze...

śliczny nagłówek, czekam na posty ;)

Pozdrawiam serdecznie,
Anru :)

Prześlij komentarz

 

Życie nastolatek Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review